Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 75
Pokaż wszystkie komentarzepan redaktor zapomnial dodać że w przypadku R1 to największa kicha w historii tego modelu. Nawet na torze nie daje rady zupełnie no chyba że by wsadzić w ulepszenie silnika drugie tyle co jest warta. Chwalą sie 183km mocy!!! parodia. Ten shit ma średnio niewiele ponad 158 z fabryki. Sprawdzone wyhamowane. Dobry sprzęt dla niedzielnego turysty albo harleyowca
Odpowiedza oglądałeś trochę wyścigi i widziałeś gdzie była yamaha a gdzie np. kawa i suzuki..?
Odpowiedzjak sie lata po ulicy to niestety pogadamy ale o pogodzie.Jak jusz oglądasz to oglądaj dalej wsbk i wyciągaj wnioski. Nie zapomnij pooglądac klasy superstock 1000. Dalej nie bede nic pisał bo nie ma sensu. pozdro dla kumatych
OdpowiedzJa oglądam bacznie wyścigi motocyklowe w tym bardzo uważnie cały cykl WSBK. Mówisz o R1 w specyfikacji Superbike? że ona taka cudowna to popatrz na jej odpowiednik w klasie Stock1000 taki jak możesz sobie kupic w salonie.. Odpowiedz jest prosta może R1 była fajna bazą do superbika ale w stocku to bardziej niż przecietny motocykl. Stara dobra R1 skończyła sie na Rn19 na której wymiatał Haga i Corser a w dodatu coś soba reprezentowała w Stockach 1000. Mam nadzieje że na 2014rok kameretony powrócą do konwencjonalnego silnika R4.
OdpowiedzTo prawda, Superbike nic nie mają wspólnego z modelem ulicznym, choć SST to często też mocno wykombinowane fury...;)
OdpowiedzPopatrz na regulamin Stock 1000 sam sobie odpowiesz. Wymiana wydechu na sportowy, filtra powietrza i paru pierduł to mocno wykombinowane modyfikacje? ;|
OdpowiedzA slyszales o selekcjonowanych koniach robiony na zamówienie juz w fabryce?
Odpowiedzhahahaha że co prosze? może sprecyzuj wypowiedz! ;)
Odpowiedz